01 02 03 Positive Me: Wishlist: Alo Yoga Legging 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Wishlist: Alo Yoga Legging

34

Foto Alo yoga.

Op Instagram volg ik nogal wat yogakanalen. Heerlijk vind ik al die inspiratie van wat er mogelijk is en van welke geweldige poses er bestaan. Binnenkort zal ik een lijst maken met mijn favoriete accounts. Maar 1 ding wil ik alvast even uitlichten. Dat is het account van Alo Yoga.

Alo Yoga is de maker van geweldige yogakleding. Denk ik tenminste, zodra ik ze kan testen zal ik een review schrijven. In elk geval zijn ze erg goed in het maken van mooie foto's en ze zijn een meester in sluipreclame want al mijn favoriete accounts zijn dagelijks te zien in kleding van Alo. Daar wordt een mens hebberig van. Uiteraard werkt het niet zo, maar wie weet, heel misschien, als ik ook zo'n mooie legging heb, ga ik er beter van yoga'en. Wie weet?

Op mijn wishlist voeg ik daarom toe: Alo Goddess leggings. Helaas kun je ze niet kopen in Nederland, dus trek iemand die naar Amerika vertrekt (ik ben dat zelf begin volgend jaar!) aan z'n mouw en laat ze deze mooie legging meenemen. Je kunt ook een mail sturen naar Alo met je wensen en ze kijken of ze er 1 kunnen opsturen naar je. Ze zijn alleen niet goedkoop. Deze leggings starten op 90 dollar.

Kijk even gauw op de site! Zie je wat ik bedoel? De legging geeft een geweldig silhouet en het feit dat hij over de hakken valt zorgt ervoor dat je benen een meter langer lijken! Ik kan niet wachten om er één mee te nemen uit Amerika! Of ze nog meer mooie dingen maken? Zeker weten! Zoek op de site ook eens naar de Tao Jacket of de simpele maar mooie Lotus bra tank. Laten we hopen dat Alo ook gauw in Nederland verkrijgbaar zal zijn!

Wat vind jij van de legging van Alo?

Labels: , , , ,

35 36 37 38