01 02 03 Positive Me: Thingsilove: Philips Problend 6 HR2195 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Thingsilove: Philips Problend 6 HR2195

34

Elke dag maak ik een groen sapje voor mij en mijn gezin. Heerlijk vinden we ze! Het maken deed ik in de blender. Of tenminste... Ik had een keukenmachine van Philips waar ook een blender bij zat en die voldeed wel. Tot ik er last mee kreeg, elke dag gebruik was toch niet waar deze blender voor gemaakt was. Drie weken geleden knapte het hakmes van de blender en lag het plastic eronder in vele stukjes op, om en in de hoofdunit. Gelukkig nog binnen de garantie! Al gauw kreeg ik een email dat de reparatie niet uitgevoerd werd, dat ik mijn geld terugkreeg en een nieuwe mocht uitzoeken, (bedankt Mediamarkt en Philips) dat liet ik me maar 1 keer zeggen!

Ik koos deze keer voor een echte blender. Met maar 1 functie. En dat is blenden. De Philips HR2195 Problend 6 mocht mee naar huis. En wat een mooie blender dit. Ten eerste is de kan van dik en zwaar glas. Geen dun plastic meer! De dop sluit met een dikke rubberen rand en het hakmes heeft ook 2 opstaande messen. Hij oogt en voelt stevig. Daarnaast draai je het hakmes goed vast voordat je de blender in de unit zet, zo kan de onderkant er niet zomaar uit vallen (dat is mij bij de keukenmachine wel 3 of 4 keer gebeurd!) 

Wat een geweldige blender. De 900watt maakt alles een eitje, ijs, dikke sappen, alles is een makkie voor deze blender. Hij is superstil en heeft 12(!) standen. Daarnaast is hij mooi om naar te kijken. Het model is slank en het roestvrijstaal is erg mooi.


Ben je op zoek naar een mooie blender, overweeg dan om geen goedkoop model te nemen maar te kiezen voor deze superblender. Ja hij kost wat meer, maar dat is het zeker waard!

En jij? Ben je ook fan van sap? Staat jouw blender ook elke dag te loeien?



Labels: , ,

35 36 37 38